lite förklaring :)

hejj !!

tänkte skriva en lååång novell om en tjej och justin bieber i ett antal inlägg, kanske börjar på en ny nån gång.
Men ska säga redan nu, novellen är om en tjej som flyttar till atlanta och blir granne med Justin, jag tar inte idén från någon annan, jag fick idén när min kompis berättade att hennes bästakompis kompis kusin (långsökt ;)) är granne med justin. Men jag tar bara idén där i från, så jag kommer inte skriva om hennes liv för jag känner henne inte, men jag tar inte heller idén från någon annan.

kram ! :)

Kommentarer
Postat av: nicole

menar du allvar om att hon är granne med justin biebe?

ahha ganska coolt om man var det..

inte för att jag är något fan eller nått :)

2010-12-24 @ 02:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0