You have changed my life forever - Kapitel 7

Efter ett tag knackade det på dörren, jag hörde hur min mamma öppnade och hälsade glatt på Justin sedan ropade hon på mig.
"Chloé kom ner, Justin är här"
Jag tog min mobil, väska och ett par skor innan jag gick ner och gick till hallen.
"Hej Chloé" sa han och log "Va kul vi ska ha det idag"
"Ah eller hur ska vi ha det" sa jag och kollade på honom.
Han öppnade dörren och vi gick ut.




"Men vad ska vi göra idag då ?" frågade jag. "Har du några planer eller ?"
"Ja, det har jag faktiskt" sa han och log.
"Okej, vart ska vi ?" frågade jag.
"Det får du se snart" sa han och flina "men vi måste åka bil för att komma dit, men inte säskilt länge"
Vi åkte i ungefär tio minuter innan vi gick ur bilen.
"Nu måste du blunda" sa han och skrattade.
"Varför då ?"
"För att"
"okej" sa jag och blundade, Justin ställde sig bakom mig och höll sina hand för mina ögon så jag inte kunde kolla.
Efter ett tag drog Justin upp nåt, en dörr ? ne, nåt större.. Ett galler ?
Vi gick in, upp för en trappa. Sedan gick vi några meter innan vi gick upp för ungefär 5 trappsteg, sedan vända han mig och sa att jag fick titta.
Vi var inne i något som såg ut som en teater. Jag kände igen den. Juste, från U smile videon som Em hade visat mig (Nu tror jag inte att "U smile teater" ligger i Atlanta, men nu blev det så).
"Vad gör vi här ?" frågade jag poch kollade undrande på Justin.
"Vi ska vara här idag, eller i alla fall en stund" sa han och log.
"Men var det inte här du spelade in U smile videon ?" frågade jag "Jag kommer ihåg från när min kompis visade den"
"Du kommer ihåg ganska mycket saker om mig som din kompis berättar" sa Justin och skratta. Jag försökte att inte att skratta det gick ganska bra innan Justin undrade vad jag gjorde.
"Men jag försöker att inte skratta" sa jag
"Okej, men det ser inte ut att gå så bra, det ser inte normalt ut heller" sa Justin och skratta och jag kunde inte hålla mig för skratt längre.
Jag tror du börjar gilla mig" sa Justin och skratta
"Nej" sa jag, slog honom lätt på armen och skratta "Inte änns nära"
"Jo, jag tror att jag vinner vadet"
"Vi har fortfarande inget vad, men visst vi slår vad om att jag inte kommer börja gilla dig innan sitt uppehåll är slut" sa jag.
"Okej" sa Justin och vi tog hand.
"Vad måste förlorare ge vinnaren ?" frågade jag.
"Om jag vinner ger du mig helt klart en kyss, men om du vinner jag jag dig en kyss"
"Nej, om jag vinner vill jag inte ha en kyss" sa jag och skratta "Kom med nåt bättre Justin"
"Okej, vi får se vad jag få ge då" sa Justin och kollade på mig "är det okej ? Det blir en överraskning"
"Okej då, det blir en överraskning"  sa jag
"Men vi vet redan nu att du kommer förlora, så du kan ju ge mig en kyss redan nu" sa Justin och skratta.
"In your dreams, Justin" sa jag och skratta. Hur kan jag gilla och ogilla Justin, just nu är det inget fel på honom han är jätte söt och han får mig att skratta, men igår var han sjukt jobbig, eller så var det min inställning ? Jag känner honom faktiskt inte säskilt bra, han kanske är som han är idag ?
"Okej, vad ska vi mer göra här ?" frågade jag
"Jag sak självklart sjunga" sa Justin och satte sig vid pianot på scenen och började spela U smile.
"Eftersom det var här vi spela in U smile" sa han och skratta och började sedan att sjunga.
Jag gick långsamt mot pianot och satte mig bredvid honom. Jag började tyst sjunga med honom, men tillslut sjöng jag bara lite lägre än honom. När låten var slut kollade han på mig och log.
"Du kan ju sjunga" sa han och skratta.
"Ah, och det kan du med" svarade jag och log.
"Vi borde helt klart göra en duett tillsammans"
"Självklart" sa jag lite ironiskt och log.

Kommentarer
Postat av: Dominickaia

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-05-19 @ 15:50:45
URL: http://dominickaia.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0