You have changed my life forever - Kapitel 9

Vi stannade upp en stund och sto bredvid varandra och såg när solen gick ner vid horisonten.
"gu, va vackert" sa jag och log.
"Nästan lika vacker som du" sa Justin och log. Jag kollade på honom och log sedan fick jag kolla bort för att jag rodnade. 
"Aww, va gulligt. Du rodnar" sa han och log. Jag vände mig om och log tillbaka. Han gick närmare mig och slog armarna runt mig och gav mig en kram, och jag gjorde självklart inget annat än att krama tillbaka.




När jag senare kom hem kom mamma ut i hallen och kollade på mig.
"Var har du varit ?" frågade hon lite surt.
"Men hallå ! Jag har varit med Justin" sa jag. "Om du inte har glömmt så tvingade du upp mig imorse"
"Ja, men jag trodde inte att du skulle vara ute så sent, framför allt inte med inställningen du hade imorse" sa min mamma.
"Det är inte sent, och vad spelar det för roll vad jag hade för inställning i morse ?" frågade jag.
"Jaja, men hade ni kul då ? Vad gjorde ni ?"
"Mamma... är det viktigt för dig ?"
"Ja, det kankse det är" sa hon
"Okej, men jag är ganska trött efter dagen, kan jag berätta någon annan gång ?" sa jag och log sött.
"Okej då" sa mamma och log och jag gick upp på mitt rum. Jag startade datorn och loggade in på twitter. Jag hade en ny follower, det var Justin, oj, några beliebers som skulle bli avundsjuka ?
Jag skrev "Night", stängde av datorn innan jag gjorde iordning mig och gick och la mig. Jag somnade efter bara 5 minuter och drömde om dagen som gått.
Jag vaknade nästa morgon av att min mobil plingade till. Jag tog den och kollade på den.
Jag hade fått ett sms från någon, jag hade inte nummret sparat på mobilen, det stod:
"Hey Chloé, träffas idag igen ? - Justin" jag log och svarade: "Hej Justin, visst kan vi göra det. Men hur fick du mitt nummer ;)pusss" jag reste mig ur sängen och rullade upp min rullgardin och satte mig sedan i sängen igen.
Mobilen plingade till igen och Justin hade svarat. "Haha, jag frågade din mamma ;) men vi ses vid köpcentret om en timme ?" jag skickade iväg ett snabbt svar sär det stod "yesyes" jag gick sedan ner för att äta frukost.
"Nemne godmorgon gumman, vad du är uppe tidigt" sa pappa och log.
"Ne, så tidigt är det itne" sa jag och log coh satte mig och åt.
"Men varför är du uppe då ?" frågade mamma.
"Jag ska vara med Justin" sa jag och log.
"Jaha, jag trodde inte du gillade honom" sa pappa.
"Kanske" sa jag och började äta fortare, för jag var ganska långsamt på att göra iordning mig.
Jag gick efter en stund upp till mitt rum tog på mig ett par slitna jeans shorts, ett vitt linne, en rosa, vit, svart randig shorta och tog några svarta armband och satte runt vänster armen.
Jag fixade håret och sminkade mig innan jag tgo på mig skor, tog mobil och gick ner.
"Hejdå, jag går nu" sa jag till mina föräldrar som satt kvar i köket.
"okej, ses sen" sa mamma och log mot mig.
Jag gick mot köpcentret såg jag Justin, men inte bara honom jag såg två killar och en tjej till.
Vilka var det ?



Säg vad ni tycker :)


Btw, gillar du Justin Bieber väldigt mycket, så söker vi nu gästbloggare på min bieberblogg.
Det finns ett inlägg med mer info.
Här är inlägget. Tryck på bilden för att komma till bloggen.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0