You have changed my life forever - Kapitel 10

Jag fixade håret och sminkade mig innan jag tgo på mig skor, tog mobil och gick ner.
"Hejdå, jag går nu" sa jag till mina föräldrar som satt kvar i köket.
"okej, ses sen" sa mamma och log mot mig.
Jag gick mot köpcentret såg jag Justin, men inte bara honom jag såg två killar och en tjej till.
Vilka var det ?




Justin presenterade sina vänner som, Ryan, Chaz och Caitlin.
Vi gick in på köpcentert.
"Men när flyttade du hit ?" frågade Caitlin och log.
"I torsdags" svarade jag och log tillbaka.
"Jaja"
Jag kollade på Justin och log, jag hade börjat tveka på att jag skulle vinna vadet.
Justin kollade tillbaka och log. Han tog min hand och jag drog inte bort den som jag skulle ha gjort för några dagar sen.
"Jag tror jag håller på att vinna vadet" viskade Justin till mig och skratta.
"Man vet aldrig" svarade jag och log.
"Aww, va söta ni är" Caitlin glatt och log. "Jag tror Ryan och Chaz är lite avundsjuka" skrattade Caitlin.
"Nej !" sa Ryan högt. Justin började skratta och skakade på huvudet.
Vi gick till ett café och fikade och sätt länge och bara prata.
Efter ett tag givk Ryan, Chaz och Caitlin och jag och Justin gick ner till stranden ikväll igen.
Vi satte oss ner och prata. Det var lite paperazzis överallt, men jag brydde mig inte. Det kändes inte som dom var där för att fota Justin, men det var dom självklart.
"Justin, jag funderar på om du vinner vadet" sa jag och skrattade.
"Chloé, det kom jag på så fort vi sa att vi hade ett vad" Justin log mot mig.
Jag skrattade och sa: "Självklart att du gjorde"
"Men Chloé, du är visst skyldig mig nåt nu ?" sa Justin och skratta.
"Va ? Nej, det är jag inte" sa jag och skrattade.
"Jo, Chloé, vad va det nu igen ? Hm.. var det möjligtvis en kyss ? Ja, det va det" sa Justin och log.
Jag skrattade.
"Hmm.. kanske det var, är den viktig ?"  sa jag och lutade mig mot honom.
"Ja, det är mycket mycket viktig" skrattade Justin.
"Okej då" sa jag och satte mig upp och kollade på Justin, jag lutade mig framåt och kysste honom.
Justin log mot mig.
"Det var väll inte så farligt ?" han skrattade lite.
"Ne, det var det väll inte" sa jag och log och la mig ner i sanden och kollade upp mot himlen som var rosa. Justin kollade på mig och log.



Förlåt för det dåliga inlägget, ni ska få ett bättre lite senare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0