You have changed my life forever - Kapitel 18

Vi satt och prata hur länge som helst. Dom fick även veta det var jag som var tjejen som kysst Justin på stranden. Dom fick även veta varför jag var tillbaka till Atlanta och vad som hänt på intervjun. Alla var så underbara. Dom brydde sig verkligen. Vi babblade på om allt mellan himmel och jord, och det var helt klart en av de roligaste kvällarna i mitt liv.



Jag vaknade lite senare. jag var fortfarande på stranden. Jag kollade upp och såg på den mörka himlen där stjänor lös. Jag kollade  vred sedan mitt huvud och kollade på Matt som låg och sov bredvid mig. Jag satte mig upp. Det verkade som alla sov. Undra hur mycket klockan ? Jag tog upp min mobil. Klockan var 04.23. Jag gäspade och puttade på Matt lite så hanh skulle vakna. Jag ville inte vara vaken ensam på en strand.
Jag kollade på min mobil igen. Jag hade fått 3 sms från Justin där han frågade var jag var och där han skrev att vi behövde prata. Jag svarade inte på smsen utan la bara ner telefonen i fickan igen.
Jag puttade sedan till Matt igen. Matt mumlade lite men vaknade inte. Jag slog till honom på armen, då vaknade han och satte sig upp snabbt.
"Heej ?" sa jag.
"Hej Chloé, är du vaken ?" sa han trött men log lite svagt mot mig.
"Ne, det är därför jag sitter här och kollar på dig" sa jag och skratta lite och Matt gjorde det också.
"Okejdå, kom" sa han och reste sig upp. Han räckte fram sin hand. Jag tog den och han drog upp mig från marken.
Vi gick ner till vattnet.



Det blev ett vääldigt kort, men ska åka bort nu,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0