You have changed my life forever - Kapitel 19

"Heej ?" sa jag.
"Hej Chloé, är du vaken ?" sa han trött men log lite svagt mot mig.
"Ne, det är därför jag sitter här och kollar på dig" sa jag och skratta lite och Matt gjorde det också.
"Okejdå, kom" sa han och reste sig upp. Han räckte fram sin hand. Jag tog den och han drog upp mig från marken.
Vi gick ner till vattnet.




Vi bara stod där. Vi sa inget, vi bara stod tysta. Han höll om mig. Efter ett tag började jag sjunga lite tyst. Matt kollade på mig, jag kännde hans ögon på mig. Jag kollade upp mot honom och log.
"Du sjunger ju jätte bra" sa Matt.
"Tack" sa jag och log.
"Du borde följa med till vår studio imon, jag, Will, Jay och Tyler harnämligenm ett band, och vi sjunger ofta i Tylers hemmastudio."
"Det skulle varit jätte kul" sa jag.
"Va bra, men vi kan ju träffas imon så går vi till Tyler" sa han, han kramade mig lite hårdare och log.
"Men hur stort är ert band ? och vad sjunger ni ?"
"Vi är inte lika stora som Justin Bieber, men vi har några gig på helgerna då och då, och vi har ganska många fans, och vi ska snart släppa en skiva med 8 låtar på. Åh, så sjunger vi typ rock/pop, fast mest pop typ"
"Åh, va kul"
"Du, vi skrev två duett låtar för ett tag sen, men vi har inte hittat någon att ha med i låtarna. Men nu har vi ju det" sa Matt och skratta.
"Ja, det har ni" sa jag.
Jag såg hur solen började gå, jag vände mig om och såg hur dom andra började vakna.
"Åh, dom andra vaknar" sa jag till Matt. Han vände sig om.
"Ja, det gör dom" sa han och vi började gå tillbaka.
När dom hade vaknat till berättade Matt om att jag kunde sjunga, och frågade killarna om det var okej att jag spelade in två duetter med dom.
"Självklart, är det det" sa Will
"Men sjung nåt för oss" sa Rebecca.
"Okej" sa jag och började sjunga på Ghost of you av Selena Gomez. När jag sjungit klart stirrade4 alla på mig.
"Oh... My... GOOOD !! Fan va du sjunger bra Chloé !" skrek Hannah och kramade mig.
"Duetterna kommer bli skit bra. Matt, din röst och Chloés röst kommer låta så sjukt bra ihop" skrattade Jay.
Dagen gick och när jag kom hem på kvällen var jag så trött så att jag gick och la mig.
Men innan jag somna ringde min telefon. Det var Justin. Jag kände att jag inte längre kunde ignorera honom, så jag svarade.
"Hej"
"Hej Chloé" sa Justin glatt.
"Vad vill du ?" frågade jag.
"Jag vill fråga dig om du vill träffas imon och prata lite ?"
"Nej, jag kan inte imon" sa jag.
"Varför inte ?"
"Jag ska spela in två duetter med mina kompisars band."
"Okej, känner jag dom ?"
"Jag vet inte. Känner du några som heter Matt, Will, Jay och Tyler som har ett band ?"
"Ne, det gör jag inte, när träffade du dom ?"
"Jag träffade Matt på bion, efter att jag råkat gå in på killtoan" sa jag och skrattade.
"Gick du inte på killtoan ?" frågade Justin och jag hörde hur han skrattade.
"Jaa, det var ju ett spännande äventyr, men om jag inte gjort det, så skulle jag kanske inte träffat Matt och då skulle jag inte fått spela in två duetter"
"Okej, men lycka till imon då, så kanske vi kan träffas någon annan gång ?"
"Tack och självklart kan vi träffas någon annan gång" sa jag.
Vi sa hejdå och jag la på med ett leende på läpparna.



Skulle bli jätte glad om ni spred vidare bloggen,

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0