You have changed my life forever - kapitel 21

Ne, nu blev det kanske lite för mycket Justin Bieber i mina tankar. Jag vänade på mig och blundade.
Jag drömde att jag stod på en stor scen. Men massa skrikande fans, massor med blixtrar från kameror. Och vem står bredvid mig där på scenen ? Jo, Justin Bieber.




Dagarna gick. Jag hade inte träffat Justin på ett tag för att skulle ha några konserter. Jag som trodde att han skulle ha uppehåll, jaja. Matts, Wills, Jays och Tylers skiva har släppts. Men den säljer väldigt mycket, den är nästan slutsåld i hela stan. Det är jätte kul verkligen, och framför allt har jag fått enort många fler followers på twitter, och väldigt många på youtube och på min blogg har kommenterat hur bra dom tycker jag sjunger.
Jag är helt chockad. Jag kände hur min telefon ringde. Jag tog upp den och log stort. Det var Justin.
"Hej" svarade jag.
"Hej Chloé" hörde jag Justin säga. Att höra hans röst gjorde mig bara gladare, visst, det kanske låter konstigt. Men jag har inte sätt er hört hans röst på väldigt länge.
"Vad gör du ?"
"Jag sitter i en av våra turné bussar på väg hem" sa han
"Ne, är du på väg hem ?" sa jag glatt.
"Ja, jag är hemma om en kvart"
"Okej" sa jag.
"Vill du träffas ?"
"Jaa, såklart jag vill"
"Va bra, kom över till mig om 20 minuter då" sa han och la på.
Jag nästan hoppade omkring i mitt rum. När jag såg bussarna komma sprang jag ner och öppnade dörren. Jag såg hur Justin kom ut ur bussen. Han kollade mot mig och log.
Jag gick snabbtfram till honom och kramade honom, han kramade tillbaka.
"Detta kommer låta efter vad du gjort mot mig, men jag har saknat dig så sjukt mycket" sa jag och gav honom en snabb puss på kinden.
"Och jag har saknat dig med" sa Justin och log. Av honom fick jag ingen puss på kinden, av honom fick jag en kyss.
"Kom, vi går in och sätter på en film" sa Justin och tog min hand och vi gick in.
Vi satte på the last song och satte oss vääldigt nära varandra i soffan. Justin höll armen om mig.
"Jag lyssnade på duetterna du gjorde med det där bandet. Dom är grymma" sa han och log.
"Tack" sa jag.
"Du får inte glömma att vi ska göra en duett"
"Nej, det ska jag självklart inte glömma" sa jag.
Jag lutade mig mot Justin axel och kollade upp mot honom. Han log och böjade sig ner och kysste mig.


Säg vad ni tycker :)

Sprid gärna vidare bloggen :)

Kommentarer
Postat av: A BIEBER STORY BOOK

sv; Absolut, bara och länka. Jag har inte några krav, eller jo.. Men 100 sidvisningar är okej! ;)

2010-12-26 @ 20:36:55
URL: http://abieberstorybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0