You have changed my life forever - kapitel 22

"Tack" sa jag.
"Du får inte glömma att vi ska göra en duett"
"Nej, det ska jag självklart inte glömma" sa jag.
Jag lutade mig mot Justin axel och kollade upp mot honom. Han log och böjade sig ner och kysste mig.




Dagarna gick super fort efter att skolan sluta.
Jag tillbringade dagarna med Justin, Ryan, Chaz och Caitlin eller med Matt och dom andra.
Matts band skulle ha ett gig i helgen och självklart skulle jag vara med och sjunga duetterna.
Jag har aldrig uppträtt live inför folk, jag har aldrig äns tyckt att jag sjöng bra innan Justin sa det.
Men ibland blir det inte som man trodde att det skulle bli. Men det gör inte mig nåt att vara lite kändare.
Men giget är nog inte säskilt stort.
Jag slutade tänka när min telefon ringde, det var Matt.
"Hej Matt"
"Hej Chloé" sa Matt
"Vad är det ?" frågade jag.
"Ja, du... Vi undrar om du är ledig även på lördag. För biljetterna till vårt gig blev slut sålt super snabbt, så vi fixade en större lokal tills på lördag. Jag hoppas att du kan då" sa Matt.
"Ehm..eh... ahh, kan jag väll" sa jag.
"Va bra. då ses vi då. Kom ihåg att vi ska ha genrep under fredangen."
"Okej" sa jag. Vi sa hejdå och la på. Jag kollade på klockan, jag skulle till Justin och träffa dom andra där om tio minuter. Vi skulle kolla på några filmer och sedan sova där.
Jag kollade mig i spegeln en sista gång och fixade till håret lite. Seddan tog jag min mobil och gick ner. Jag öppnade ytterdörren och låste den. Resten av familj var hos släktingar i London, England. Jag stannade eftersom jag hade alla mina underbara vänner här och så skulle jag ju vara med på några spelningar, men jag ville inte lämna Justin.
Jag knackade på hos Justin och han öppnade efter ett tag. Han log mot mig.
"Hej Justin" sa jag och log och kramade honom. Vi gick in. När vi kom in i vardagsrummet satt alla redan där.
"Tjena Chloéeeee" sa Chaz och log mot mig.
"Hejhej" sa jag och log tillbaka.
Caitlin hoppade upp ur soffan och kom fram till mig och kramade mig.
"Okej, vad ska vi kollade på för filmer ?" frågade jag.
"Jag tycker en skräck film" sa Chaz.
"Tycker jag med" sa Caitlin och Ryan nicka. Jag kollade på Justin och han nickade också.
"Okej, vi kollar på en skräckfilm." sa jag.
Vi kollade på Friday the 13th. Den var inte jätte läskig när man var många, men jag tror Chaz tyckte den var läskig. Okej, den kanske var lite obehaglig.
När vi kollat på tre filmer gick vi upp för att sova. Eller Chaz och Ryan sov i sofforna. Caitlin och jag sov i gästrummet och Justin sov i sin säng. När Caitlin hade somnat gick jag tyst in till Justin och satte mig på golvet bredvid där Justin hade sitt huvud i sängen. Jag la armarna i kors på sängen och kollade på Justin.
Efter ett tag somnade jag.




Förlåt för det dåliga kapitlet, men jag har ingen bra idé just nu,
så komma gärna med idéer
+ det var väldigt svårt att hitta bilder som passa till kapitlet.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej :]

Jag undrar bara var du hittar alla bilder.

för alla är verkligen jätte fina ;p

2010-12-28 @ 20:36:03
URL: http://bieberphotographer.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0