You have changed my life forever - kapitel 24

"Vad har ni gjort ?" frågade han.
"ta det lugnt Chaz, det är bara lite smink" sa jag och log och la en hand på hans axel.
Men allt blev bra sen. Killarna gick och tvätta bort sitt smink och eftersom vi var pigga nu satte vi på en film. Men jag såg inte mycket innan jag somnade med huvudet på Justin axel. Alla hade vaknt av sig själv, men någon hade väckt mig då känner man sig så mycket tröttare ju.




När solen sken in genom alla fönster i det stora vardagsrummet vaknade jag. Jag log fortfarande med huvudet på Justin axel, eller jag hade mitt huvud mer på hans arm, för alla hade tydligen somnat i soffan så alla lutade sig mot varandra. Så Chaz hade somnad mot kuddarna, sedan hade Justin sovit mot honom och jag sov mot Justin. Caitlin och Ryan hade det lite bättre eftersom dom hade satt sig i den stora soffan under natten och vi andra tre satte oss i den lite mindre, så dom slapp ha två andra personer mot sig som Chaz hade. Jag satt mig upp och kollade på dom andra. Jag gick ut i köket och tog fram ett glas, jag gjorde lite o'boy till mig sjäv och gick sedan in i vardagsrummet igen. Jag satte mig i en fotölj och började drick min o'boy medans jag väntade på att dom andra skulle vakna. När jag druckit upp hade dom fortfarande inte vaknat. Jag gick ut med glaset till köket. Sedan hämtade jag mina och gick hem för att duscha och byta kläder, för jag gissa att jag skulle hinna det innan dom andra vakna, för jag somnade antagligen väldigt mycket tidigare än dom. När jag kom hem sprang jag upp och duscha tog på mig ett par shorts, ett vitt linne och en vit och blå kofta. Jag sminkade mig och fixade håret. Jag tog sedan en beige väska och gick ner och låste dörren och gick sedan till Justin igen. När jag kom in i vardagsrummet såg det ut som dom precis hade vaknat för alla gäspade och sträckte på sig.
"Nemen go morgon !" sa jag och log.
"Go morgon" sa Justin och log mot mig.
Jag gick och satte mig bredvid honom. Han la ena armen om mig. Jag kysste honom på kinden och han log.
"Nemen va gulligt av dig" sa han och skratta.
"Eller hur" sa jag och skratta.
Dom andra kollade på oss och log.
"Å, juste, Chloé, jag ska på intervju kl 3 idag, vill du följa med ?" sa Justin.
"Ja, gärna" sa jag.
"Ja, du är nästan känd så du kanske får följe med in" sa Chaz
"Vadå nästan känd ?" frågade Caitlin. Sedan började dom ha någon diskussion om hur känd jag var.
"Jag lovar att jag inte ska göra som förra gången" sa Justin och kysste mig.
"Ne, det får vi ju hoppas" sa jag och skratta.

Så vi klockan tre åkte jag och Justin dit intervjun var. När vi kom studion gick vi backstage. Justin gick och prata med någon. En tjej i 19 års åldern kom till mig och sa hej.
"Hej" sa jag och log.
"Jag känner igen dig" sa hon.
"Jasså ? oj" sa jag lite förvånat.
"Ja. Jag måste bara komma på det först" sa hon och stod och tänkte i några sekunder. "Åhh... sjunger inte du två duetter med bandet M.J.W.T "
"Jo, det är jag. Jag är Chloé Moore" sa jag och log.
"Åh, fan va coolt, asså, du sjunger så sjukt bra" sa hon och log.
"Tack" sa jag och log.
"Eftersom att jag tror att du kommer bli känd så tänkte jag be efter din autograf redan nu" sa hon och räckte fram ett block och en penne. Jag tog det och skrev en autograf.
"Tack så mycket, och lycka till" sa hon och skynda sedan i väg, antagligen för att intervjun snart skulle börja och hon skulle fixa nåt. Justin kom fram till mig.
"Hej, vill du följa med in på intervjun så slipper du stå backstage ?" frågade Justin och log.
"Gärna" sa jag och log tillbaka.
När intervjun började gick vi in i studion tillsammans. Jag såg några kameror, men log bara.
Vi satte och i två fotöljer.
Det var en kvinna som skulle intervjua Justin denna gången.
Hon välkomnade alla framför tv:n och sa sedan att det var Justin Bieber som var hos dom idag sedan kollade hon på mig och sa:
"och idag har vi även med en extra gäst, detta är Chloé Moore, det är hon som sjungt duetterna I won't miss you tomorrow och Beautiful med bandet M.J.W.T"
"Välkommen Chloé" sa hon och log mot mig.
"Tack, det är kul att vara här" sa jag och log tillbaka.
Sedan vände hon sig mer mot Justin och började ställa honom massa frågor. Efter ett tag så fråga hon:
"Så Justin, vem är tjejen du alltid är med ?"
Då kollade Justin på mig och sa:
"Det är den här underbara tjejen" sa Justin och tog min hand.
"Jasså. Så dejtar ni ?" frågade hon.
"Ja, det gör vi" sa Justin.
"Så, du låtar nu alla din fans veta att du är upptagen ?"
"Ja, jag är upptagen" sa Justin.
"Chloé, berättar Justin sanning. Är ni två ett par ?" sa hon och log mot mig.
"Ja, såklart Justin pratar sanning. Vi är ett par" sa jag och log tillbaka.
"Justin, tror du inte att dina fans blir väldigt ledsna nu ?"
"Det kan dom säkert bli, men jag älskar fortfarande mina fans lika mycket" sa Justin.
Lite senare var intervjun slut. Justin hade fått sjunga några låtar och dom hade till och med spelat upp M.J.W.T's och min Beautiful eftersom jag var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0