You have changed my life forever - kapitel 25

"Justin, tror du inte att dina fans blir väldigt ledsna nu ?"
"Det kan dom säkert bli, men jag älskar fortfarande mina fans lika mycket" sa Justin.
Lite senare var intervjun slut. Justin hade fått sjunga några låtar och dom hade till och med spelat upp M.J.W.T's och min Beautiful eftersom jag var där.




När vi kom hem igen orkade jag inte gå hem till mig,
så jag följde med Justin in. Vi gick upp till hans rum.
Jag satte mig i hans säng.
"Chloé, min sommar turné börjar om två dagar"sa Justin och satte sig bredvid mig i sängen.
"Va ? Nej, du kan inte lämna mig här" sa jag och kollade på Justin.
"Ne, det kommer jag såklart inte göra" sa han och gav mig en kyss.
"Okej ?" sa jag och kollade undrande på honom.
"Ja, vill du följa med ?" sa Justin och log.
"Hm.. ne, vänta.. nae, jag tror inte jag vill det" sa jag.
"Men du sa nyss att du inte ville att jag skulle lämna dig" sa Justin.
"Ja.. men jag överlever ju inte utan min garderob" sa jag helt seriöst sedan skrattade och kramade Justin "Såklart jag vill föja med!"
"Va bra" sa Justin och log.
"Men Caitlin, Chaz och Ryan då ?" frågade jag.
"Men dom ska självklart oxå med, det är ju sommar turné !" sa Justin.
"Åh, det kommer bli så sjukt kul" sa jag och skrattade.

Efter två dagar var det dags. Vi skulle på turné, fattar det fortfarande inte. Jag tog fram en stor väska och la ner så mycket kläder jag fick plats med, inte mitt fel att jag gillar kläder, haha.
När bussarna en stund senare stod utanför gick jag ner och låste dörren. Jag såg Caitlin, Chaz och Ryan så jag gick fram till dom.
"Hej" sa jag och kramade dom.
"Hej" sa alla tre och log.
"Var är Justin ?" frågade jag.
"Han är inne i en av bussarna" sa Ryan.
"Okej" sa jag och kollade runt lite. Jag såg Justin komma ut ur en av bussarna. Fyra killar gick efter honom, efter ett tag såg jag att det var Matt, Will, Jay och Tyler. Men varför var dom här ?
När Justin och dom kom fram log jag mot dom.
"Hej" sa jag. Jga gav Justin en lång kram och en snabb kyss, sedan kramade jag Matt, Will, Jay och Tyler och frågade:
"Vad gör ni här ?"
"Vi ska med på turnén" sa Will
"Dom ska få sjunga nån låt på nån konsert då och då" sa Justin och skrattade lite.
"Va kul" sa jag och log.
"Och du ska sjunga med oss" sa Jay.
"Vadå, jag ?" sa jag.
"Ja, duetterna" sa Will
"Jaja" sa jag och skrattade. "Men hur blir det med gigen ?"
"Vi ställde in dom, vi har nån större spelning när vi kommer tillbaka" sa Matt och log.
"Aha, okej. Men detta blir ju kul. Ska vi åka snart ?" sa jag.
Och det gjorde vi, efter ett tag satt vi alla inne i en buss så rullade ut på motorvägen.
Justins telefon ringde och han svarade efter ett tag la han på.
"Jasmine, kom tydligen inte. Så vi har ingen som sjunger overboard med mig." sa Justin och kollade på oss alla.
"Men Jessica Jarrell då ?" frågade Caitlin.
"ne, hon kan inte heller, det var därför Jasmine skulle sjunga" sa Justin.
"Aha, okej" sa Caitlin ich kollade ner i golvet.
"Men Chloé då ?" sa Jay. Alla kollade på mig.
"Det är en super bra idé" sa Justin.
"JA, vilken super duper bra idé" sa jag ironiskt och kollade på alla.
"Ja" sa Caitlin.
"Seriöst ? Jag ?" frågade jag.
"Ja, du" sa Matt och log "Du sjunger jätte bra"
"Okej då" sa jag.
"Grymt" sa Chaz och skrattade.
"Men jag vet inte vad jag ska göra på scen" sa jag.
"Ne, kanske inte. Men vi har ganska lång tid att öva på det innan konserten, sen kommer det bara bli bättre och bättre för varje gång" sa Justin och log mot mig.
Ska jag verkligen stå på sen framför alla Justins fans ?



Hoppas ni är nöjda med kapitlerna nu.
om det är nåt ni inte gillar, eller ni vill att jag sak förbättra säg bara till :)

och hade ingen aning vad jag skulle ha för bilder på det här kapitlet ;)

kram

Kommentarer
Postat av: Pamela

mer mer mer mer mer vi vill läsa mer ;)

2010-12-31 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0