You have changed my life forever - Kapitel 49

Senare på kvällen när vi låg i våra sängar pratade vi.
Vi pratade om absolut allt. Det var ju sista gången på länge vi kunde ha ett lååångt samtal om nåt. Eftersom hon skulle åka hem på morgonen.
Efter tag så somnade vi båda. Jag somna med Justin i tankarna.




När jag vaknade på morgonen låt Em inte i sin säng. Jag kollade på klockan.
Den var halv 11. EM skulle åka om en timme.
Jag klev upp och tog snabb på mig ett par jeans shorts och ett linne. Sedan sprang jag ner till köket.
Där satt Em och åt frukost.
"Åh, jag trodde du typ hade åkt" sa jag.
"Nej, inte än" sa Em och skratta.
Jag satte mig vid bordet och började åka frukost.
"Så, har du berättat för Justin att du kommer ?" frågade Em.
"Ne, det får bli en liten överraskning. Men jag ringde Scooter så jag ska vara med konserten, men Justin vet inte om det."
"Okej, vad ska du göra ?"
"Jag ska sjunga overboard såklart" sa jag och skratta "Fast jag ska först sitta och kolla på konseten först, sen kommer jag gå fram till scenen"
"Jaha" sa Em och log "Det blir säkert kanon"

När Em sedan var klar med sina väskor och sånt så åkte vi till flygplatsen.
När dom ropade ut i högtalarna att flyget till New York snart skulle gå, så sa vi hejdå och kramade vi varandra länge.
Jag stod kvar på samma ställe ändå tills jag såg att Ems plan rullade ut till startbanan. Så vände jag mig om och började gå ut ur flygplatsen.  När jag kom hem igen tog jag en lång dusch innan jag tog på min en beige klänning och en vit skjorta. Jag behövde snart åka för att hinna fram till Justin konsert. För jag behövde köra i några timmar. Jag sminkade mig och fixade håret. Jag kollade på klockan. Jag var snart tvungen att åka. Jag åt snabb innan jag låste dörren till huset gick bort till min bil och la min väskor i bagaget och satte mgi sedan och började köra.

När jag kom fram till arenan stod det redan tusentals tjejer utanför. Jag började gå förbi dom för att komma in lite innan, men ändå inte först för då skulle kanske justin kunna se mig.
"OMG, det är chloé moore" hörde jag en tjej röst säga, sedan hörde jag fler skrik. Jag vet inte, men det känns som jag fått ganska många fanns under natten, eftersom jag släppte min skiva igår.
Jag gick fram till tjej som skrek först som höll fram ett block och penna. Jag skrev en autograf till henne, sedan fick jag skriva väldigt många. Det sluta med att några av säkerhetsvakterna där fick hjälpa mig in. Men jag gick inte in i själva arenan där scenen var. Jag stod precis innan för dörrarna. Jag kunde fortfarande höra skrik, jag vet inte om dom skrek efter mig elr för att det snart var insläpp. Efter tio minuter började man släppa in alla. Jag väntade lite innan jag gick in i arenan och satte mig på min plats. Den var ganska långt back, så det var ingen chans att Justin skulle se mig förrän jag började sjunga och gå fram till scenen. Men jag satt precis bredvid en gång så jag snabbt kunde komma fram till scenen när jag skulle sjunga.
När jag suttit där ett tag började konserten. Jag såg Justin komma upp på scenen. Det fick mig att le. Om några låtar skulle jag stå där bredvid honom igen.
I slutet av en låt så kom en man fram till mig och gav mig microfon och så. När låten av slut började overboard melodin, Justin kollade sig lite förvirrat omkring, antagligen för han inte visste att han skulle sjunga den ikväll.
"It feels like we’ve been out at sea
So back and forth that’s how its seems
Whoa.."
  började jag sjunga och ställde mig upp. En stålkastare lös över mig. Jag såg hur Justin log upp på scen. Jag fortsatte att sjunga och började gå fram mot scenen.

Kommentarer
Postat av: Dalia:)

Den är sjuktbra! fortsätt skriva, vill veta mer ;D // justsaymyname__ ;)

2011-02-17 @ 14:38:43
URL: http://bieberness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0