You have changed my life forever - Kapitel 50

"It feels like we’ve been out at sea
So back and forth that’s how its seems
Whoa.."  började jag sjunga och ställde mig upp. En stålkastare lös över mig. Jag såg hur Justin log uppe på scen. Jag fortsatte att sjunga och började gå fram mot scenen.





Jag såg hur Justin gick ner från scenen och började gå mot mig. Jag fortsatte att sjunga.
När jag mötte Justin kramade jag honom länge, och vi både började sjunga refrängen.
Justin tog min hans och vi började gå mot scenen. Jag kan inte säga nåt annat än att jag saknat det. Saknat att stå på scen bredvid Justin.
När vi sjungt klart låten skrek alla och sedan blev det tyst.
"Chloé, nu mär du är här. Varför inte sjunga någon av dina låtar från ditt album ?" sa Justin och log mot mig.
"Nej, Justin. Det är din konsert" sa jag. Justin vände sig mot publiken.
"Vill ni höra Chloé sjunga ?!" skrek han. Alla började skrika igen.
"Vilken vill ni höra ?" frågade han. Man hörde inte mycket, av vad dom skrek, men mest hörde man "forever".
"Forever får det bli" sa Justin och skratta.
Melodin till min låt började och det blev tyst i arenan. Det var som om alla väntade på att något spännande skulle hända. Men dom var dom första som skulle få höra forever live.
Men när jag började sjunga började nästan alla skrika.
När låten var slut gav jag Justin en snabb kram innan jag gick backstage. Där stod dom, Caitlin, Ryan, Chaz och M.J.W.T. Jag gav dom alla varsinn stor kram.
"Grym låt, Chloé" sa Matt när jag kramade honom.
"Tack" sa jag och log.
"Hela ditt album är grymt" skrattade Will innan han log mot mig.
"Aww, va gulliga ni är" sa jag och skratta.

När konserten var slut kom Justin backkstage till oss andra.
"Chloé ! Jag kan inte fatta att du är är" sa han och kom fram till mig. Han gav mig en stor kram och kysste mig sedan. Jag skrattade och log mot honom.
"Vad gör du här ? Dina föräldrar hade ju precis kommit hem" sa Justin.
"Jag vet, men dom tyckte jag skulle åka, även om jag tjatade emot. Så du kom jag för att överraska dig" sa jag. "Tyckte du det inte var en bra idé elr ?" tillade jag.
"Det var en grymt bra idé, älskling" sa han och kramade mig igen. "och förrästen, din låt forever är skit bra" tillade han.
"Tack, Justin" sa jag och gav honom en puss på kinden.

Efter konserten, när vi kom till turné bussarna hämtade jag mina väskor i min bil och lämnade dom i en av bussarna, där dom andra sov. Justin och jag hade bestämmt oss att gå till en restaurang. Jag byta kläder och tog på mig en blå blommig klänning, en jeans skjorta och några smycken. Jag tog ett par skor ur en av mina väskor och tog på mig dom. Jag fixade sminket och håret och sprutade på mig lite parfym. Sedan tog jag min mobil och gick ut från bussen.
"Åh, va bra du är klar" sa Justin som kom gående mot mig. "Jag kommer snart" tillade han och gick på bussen och kom ut efter några minuer igen. Han hade oxå bytt kläder.
"Hej, snygging" sa jag och log. Justin skrattade och eftersom jag hade min cadillac med mig så tog vi min bil. Ja, vi har fyra bilar i min familj, en posche, min pappas, en range rover, familjen, två cadillac, mammas och min. Fast jag fick nyss min.
När vi kom till restaurangen fick vi vårt bord. Vi satt där i några timmar. Vi pratade om det mesta. Hur Justin hade haft det på turnén när jag var borta, vad jag och Em hade gjort när inte dom var där och så vidare.
När vi kom tillbaka gick vi och la oss direkt. Jag kunde inte sova, så jag log och kollade på Justin. Han sov så lugnt.
"Jag älskar dig, Justin" viskade jag, gav honom en kyss. Sedan somnade jag.



Förlåt för det kanska lite tråkiga kapitlet. Men kom med idéer så får jag in dom i kapitlerna så kanske det blir roligare ?

puss :)♥

+ glöm inte att sprida vidare bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte dom ha sex snart :)dom har ju varit ihop rätt så längere och dom älskar ju varandra <3 grym nobell föresten(stavning)<3

2011-03-20 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0