You have changed my life forever - kapitel 39

jag ställde mig upp och gick närmare dom. Vattnet sprutade fortfarnade på dom.
"asså, kan ni stänga av vattnet snart ?" frågade Caitlin och skratta.
"Hm.. ska tänka på det. Ni hade ju vattenkrig när vi kom, vi bara fortsätter på det" sa jag. "Så, nej" jag skrattade.
"Okej, men vi ger upp !" skrattade Chaz.




Efter ett tag sprang jag tillbaka med vattenslangen och stängde av vattnet.
När jag kom tillbaka hade även Justin varit och stängt av vattnet.
"Asså, då var så inte kul" sa Em och försökte se allvarlig ut, men kunde inte hålla sig för skratt i många sekunder.
"Ah, nåt du inte ska bli när du blir stor är ju skådespelare" sa jag.
"Varför inte ?" frågade Em.
"För du skulle aldrig klara av att vara seriös, du kan inte ens få oss att tro att du inte tyckte det var kul att jag och Justin sprutade ner er med vatten" sa jag.
"Det var det ju inte" sa Em och försökte se allvarlig igen, men började skratta igen.
"Em, ett tips, försök inte igen, för du ommer inte lyckas" sa jag och vi började skratta.
När vi slutat skratta gick vi och bytte kläder, även jag för jag hade ju självklart råkat spruta lite vatten på mig själv. Jag tog bara på mig nåt enkelt, en röd klänning med lite vita blommor på.
Jag gick ner och väntade på att Em skulle vara klar sedan gick vi till Justin.
Dom satt på sofforna på baksidan.
Jag satte mig bredvid Justin. Han la sin arm runt mig och gav mig en snabbt puss på kinden.
Jag kollade på Caitlin, Chaz och Ryan som var i poolen.
Jag kollade sedan upp mot himlen, solen hade börjat gå ner, och himlen började bli rosa.
"Naw, va söta ni är" sa Em och log "Jag måste bara ta ett foto" hon tog upp sin Iphone och ställde sig framför oss och tog hur många foton som helst.
"Men Em, seriöst, hur många foton har du tagit ?" frågade jag och skratta.
"hm... jag vet inte" sa hon och skratta. "Men snälla, en kyss. Det blir super gulligt"
"Nej Em, du har redan typ 200 bilder på oss, och jag gissar att du tagit några bilder när vi inte sett oxå" sa jag och skratta.
"Ehm.. nae.. såklart jag inte har" sa Em och försökte låta oskyldig men började skratta.
Jag och Justin skrattade.
"åh.. va gulliga ni är" sa Em sedan tog satte hon mobilen framför oss igen för att tag fler bilder.
"Pose ! Snap ! Pose ! Snap !" skrek hon och sprang runt och tog foton.
"Em, du är konstig" skrek jag och skratta.
"Vad är det för fel på top model ?" frågade Em och skratta "Kom igen, gör en pose för kameran, med lite känsla denna gången"
Till och med Caitlin, Chaz och Ryan i poolen skrattade åt Em.
När solen gått ner gick vi in igen och satte på en film.
"När var det du skulle till Sunset records ?" frågade Caitlin.
"Jag vet inte. Varför åker vi inte imon ?" sa jag.
"Bra förslag" sa Chaz.
"Håller med" sa Ryan och Caitlin.
"Asså, det kommer gå så sjukt bra för dig" sa Em.
"Ja, elr hur kommer det" sa Caitlin.
"Det tror jag med" sa Ryan.
"Okej, Sluta. Kan vi fortsätta kolla på filmen och sluta prata om mig ?" sa jag och skratta.
"Men det är kul att prata om dig" sa justin och log.
"Visst, det tror jag säkert" sa jag och vände mitt ansikte mot tv:n.
"Aw, du är så gullig, Chloé" sa Justin skrattade och gav mig en kyss på kinden.
Jag lutade mig mot Justins axel och kollade upp på honom. Justin böjde ner sitt huvud och kysste mig.
"Chloé då ! Jag trodde du ville kolla på filmen"  sa Chaz och dom andra skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0