You have changed my life forever - Kapitel 40

"Aw, du är så gullig, Chloé" sa Justin skrattade och gav mig en kyss på kinden.
Jag lutade mig mot Justins axel och kollade upp på honom. Justin böjde ner sitt huvud och kysste mig.
"Chloé då ! Jag trodde du ville kolla på filmen"  sa Chaz och dom andra skratta.




När sedan vi kollat klart på filmen och en annan film somnade vi alla.
Ingen av oss orkade gå hem. Så det blir som förra gången vi sov hos Justin.
men denna gången fick Em sova i gästrummet, så fick jag dela säng med Justin.
Inte för att det var någon av oss som klaga.
Vi låg där och pratade en stund innan vi somnade.
Jag vaknade sedan tidigt på morgonen. Jag kom på att vi skulle till studion idag.
Jag kollade på Justin. Han sov fortfarande, så jag gick upp och kollade in i gästrummet, där satt Em och Caitlin och prata.
"Ofta ni är vakna" sa jag och skratta.
"Ja, vi är lite förvånade vi med" sa Caitlin.
"Ja, men vad ska vi göra då ?" frågade jag.
"Jag vet inte ?" sa Em
"Men solen har ju i alla fall gå upp, vi kan väll sätta oss ute på baksidan" sa Caitlin.
"Okej" sa Em och vi gick ner och gick ut på baksidan och satte oss i en av sofforna.
"Asså, jag kan inte fatta att jag ska till Sunset records idag" sa jag.
"Ne, inte jag heller, och jag ska bara följa med" sa Em.
"Det kommer bli sjuk kul" sa Caitlin.
"Ja, jag kan inte fatta det" sa jag "Tänk om jag blir känd"
"Du kommer bli jätte känd, Chloé" sa Em.
"Ja, det kommer du" sa Caitlin.
Jag hörde hur någon kom ut. Jag vände mig om och kollade på Justin, Ryan och Chaz.
"Go morgon" sa jag.
"Go morgon" sa Justin och satt sig bredvid mig och gav mig en lång kram. "Du, jag blev lite ledsen när jag vakna och du inte länge låg kvar bredvid mig" han skrattade lite.
"Ne, jag trodde väll det, jag fick lite dåligt samvete" skrattade jag och kysste han.
"Jag visste la det" sa justin. "För du klarar inte av att vara utan mig" skrattade han.
"Ha-ha" sa jag och log retsamt.
"Ne, men ska vi äta så att vi kan åka eller ?" frågade Chaz. jag vände mig om och kollade på honom.
"Visst" sa jag.

Efter att vi ätit och fixat oss åkte vi mot studion. När vi kom dit gick vi in. En man kom in i rummet och log mot oss.
"Hej, välkomna" sa han.
"Hej" sa jag.
"Ska vi gå in på mitt kontor ?" frågade han och jag nicka.
Jag satte mig på en stol och Clark Smith började prata. Efter ett tag kom vi ut ur kontoret.
VI hade skrivit ett kontrakt, och jag ska snart även få spela in min första skiva. Jaa kunde fortfarande inte fatta allt som hänt de senaste dagarna i mitt liv. Alla satt i en soffa och pratade när vi kom tillbaka, Justin reste sig snabbt upp och kom fram till mig och gav mig en lång kram.
"Hur gick det ? Kommer du bli känd elr ?" sa han och skrattade lite.
"Det kommer garanterat bli" sa Clark och log.
"Men va bra då" sa Justin och log.
"Jag är Clark Smith" sa Clark och räckte fram handen mot Justin.
"Justin Bieber" sa Justin och tog Clarks hand.
"Trevligt att träffas" sa Clark och log.
"Detsamma" sa justin och log tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0