You have changed my life forever - Kapitel 41

"Jag är Clark Smith" sa Clark och räckte fram handen mot Justin.
"Justin Bieber" sa Justin och tog Clarks hand.
"Trevligt att träffas" sa Clark och log.
"Detsamma" sa justin och log tillbaka.



"Vi undrar om du är intresserad av att göra en duett på Chloé på hennes första skiva ?" sa Clark.
"Självklart är jag det" sa Justin.
"Va bra, då ringde jag Scooter Braun lite sensre idag då" sa Clark.
"Okej"

Efter ett tag satt i bilen.
"Men, vad ska vi göra idag då ? För jag måste åka imon" sa Justin.
"Jag har ingen aning" sa Em "nåt kul ?"
"Ne, Em, jag vill gärna göra nåt tråkigt" sa Ryan och hanoch Chaz skrattade.
"Ha-ha, oj, va rolig du var där, Ryan" sa Em lite surt.
"Ah, det tycker jag" sa Ryan.
"Men kom på nåt då, om du nu kan det" sa Em
"Vi kan... ehm... vi kan..." sa Ryan.
"Juste, inte så lätt nu vah ?!" sa Em.
"Kanske inte" sa han och kollade på dom andra.
"Jag vet inte" sa Caitlin.
"Men vi kan simma med delfiner. Det finns ett ställe ungefär 3 mil här ifrån" sa Justin "Och vi kör dit snabbt"
"Ja !! Sjukt bra idé, Justin" sa jag.
Alla höll med och snart satt vi i bilen igen.
När vi kom fram bytte vi om och gick sedan i poolen. Delfinerna kom direkt fram till oss. Vi lekte med dom en lång stund. Trodde faktiskt inte att det skulle vara så kul som det var.
När vi sedan satt i bilen igen, var vi helt hyper även om solen hade börjat gå ner. Jag var var så hypen, men ändå så trött så att jag trodde att jag skulle falla ner på marken och somna när jag klev ur bilen utanför mitt hus.
Jag låste upp dörren till mitt hus, ingen var hemma, jag gissa att min syster och min fatser var hemma hos henne.
Så vi gick in i vardagsrummet och satte oss.
"Är det typ någon vill vill ha något att äta ?" frågade jag.
"nej tack" sa alla.
"Men nåt att dricka" sa Em.
"Okej, det fixar jag" sa jag och gick ut i köket. Jag tog några glas och en coca cola och gick sedan in i vardagsrummet igen. Jag satte ner sakerna på bordet och satte mig i soffan bredvid Justin.
"Måste du åka imon ?" frågade jag och kolla på Justin.
"Ja, det vet du att jag måste. Jag måste fortsätta min turné, jag kan inte svika mina fans" sa han och gav mig en kyss på kinden.
"Okej då" sa jag och kollade mot tv:n som dom andra satt på. Dom hade satt på en film, det var Piranha, jag gillade inte den. Den var lite för obehaglig att kolla på. Så jag satt och kollade på Justin ungefär hela filmen.
När filmen var slut så kollade Justin på mig och log. Han smekte min kind och lutade sig närmare och kysste mig.




Kort kapitel, förlåt.
sprid gärna vidare blogg.

Och så förlåt för att det varit dålig uppdatering denna veckan.
Har inte haft så mycket idéer, så kom gärna med några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0