You have changed my life forever - kapitel 27

Oh life saver
My life saver
Life saver
Oh life saver oh whoaa"
Efter ett tag var låten slut alla skrek och jag gick av scenen och Justin fortsatte med sina låtar.
Jag kan inte fatta att jag precis stod där uppe på scen och sjöng, det är något jag aldrig skulle klarat av för några månader sedan. Det är helt sjukt.




Men tillslut var konserten slut. Det var faktiskt tråkigt. Men jag hade haft så sjukt kul.
Men som tur var skulle Justin ha en till konsert i denna stan imon inge, eftersom stan är så stor och eftersom det är dom första konserterna, eller nåt.
Jag längtar redan tills imon då jag får stå på scenen igen.
När Justin gick av scenen sprang jag fram till honom och kramade honom.
"Hej, va bra du va !!" skrek jag.
"Tack" sa Justin och skrattade.

På kväll åt jag, Justin, Caitlin, Ryan och Chaz på en restaurang. Det var nån italiensk.
Det var super trevligt. Vi satt i flera timmar och prata.
"Asså, Chloé, du var så sjukt bra idag" sa Chaz.
"Tack" sa jag.
"Ja, seriöst, du var bättre än både Jessica och Jasmine" sa Caitlin.
"Jag håller med" sa Justin.
"Okej, tack igen. Men när man är så snygg som jag så är det ju inte så konstigt." sa jag seriöst. Dom andra kollade konstigt på mig.
"Asså, jag skojar" skratta jag.
"Jaha" sa Ryan och dom började också att skratta.
Vilka smarta kompisar jag har. Men vad skulle jag gjort utan dom ?
Eftersom vi var så många, eller ja, 5, så bodde vi på ett hotell under natten. Men resten av turnén skulle vi väll få sova i bussarna, inte för det var så mycket fel på dom, dom var stor och väldigt lyxiga för att vara bussar och sängarna va hyfsat stora. Men just i natt så valde vi att sova på hotell.
När vi kom till vårt rum satte vi oss alla ner i sofforna.
"asså, jag är så sjukt trött" sa jag.
"Jag med" sa Caitlin.
"Gå och lägg er då, men vi ska beställa roomservice" sa Chaz och skratta.
"Jasså ? Ah, då går vi ju helt klart inte och lägger oss" sa jag och skratta.
Efter ett tag kom det upp en vagn med det vi beställt, men ingen orkade äta särskillt mycket efter middagen på restaurangen. Så efter en stund låg alla i sina sängar och sov. Men inte jag. Jag satt i sängen och tänkte, inte för jag tänkte på nåt speciellt.
"Varför sover du inte ?" hörde jag en röst säga, det var Justin.
"För jag tänker" sa jag och log.
"Vad tänker du på då ?" sa han och kom och satte sig bredvid mig.
"Inget" sa jag, för jag gjorde ju inte det.
"Jo säg nu" sa Justin och skratta.
"Okej, jag tänkte på dig" sa jag och log och kysste honom.
"Tänka sig att jag visst det" sa Justin och skratta.
Vi la oss ner i min säng och somnade tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0