You have changed my life forever - Kapitel 44

"För att du och Chaz är så gulliga ihop" sa jag och skrattade.
Både Em och Chaz rodnade lite och kollade ner i golvet.
Alla andra började skratta. Nu kände jag i alla fall hur hålet i hjärtat började krympa för stunden. Vad skulle jag göra utan domma underbara vännerna. Även om jag saknar Olivia och Sarah.




"Chloé, du vet väll att jag tyvärr måste fortsätta min turné idag" sa Justin.
"Jag vet. Men sa du inte att konserten inte skulle vara så långt här ifrån ?" sa jag.
"Jo, det gjorde jag" sa Justin.
"Men då kan vi väll följa med på den konserten ?" frågade jag "För jag gissar att Em vill se det" tillade jag och skratta.
"Självklart att ni får följa med" sa Justin. "Då kan du ju få sjunga med mig igen"
"Såklart att jag gör det" sa jag och kysste honom. Jag verkligen saknade att stå på scen bredvid Justin och sjunga.
"Så ni menar att jag få gå på en Justin Bieber konsert ?" sa Em glatt.
"Ja, och även vara med backstage" sa Justin och skratta.
"Oh-my-gosh !" sa Em högt och kramade Chaz som var närmast henne.
"Hon blev ju glad i alla fall" skrattade jag och kramade Justin.
"Det var meningen" sa Justin.

När klockan var ungefär halv 12 åkte vi till stan där konserten skulle vara.
När vi kom till arenan stod det flera fans utanför både jag och Justin skrev autografer. Men självklart skrev Justin flest. När vi kom in på arenan satte vi oss på några stolar utan Justin som gick upp på scen för att sjunga några låtar några gånger.
När det sedan blev senare gick vi backstage och väntade på att alla tjejer skulle strömma in i arenan.
"Asså, jag kan itne fatta ätt jag är här !" sa Em och nästan hoppade runt av glädje.
"Ta det lugnt Em, du kommer att få följa med fler gånger" sa jag.
"Ne, va ?! Menar du det ?" sa hon glatt.
"Såklart" sa jag. Hon kramade mig hårt.
"Em..." sa jag och hostade. "Varför inte krama lite hårdare ?"
"Oj, förlåt. Jag är bara så glad" sa hon och släppte mig.
"Det gör inget, Em" sa jag och skratta.
"Åh, nu börjar det" sa Em glatt och gick så hon kunde se scenen lite bättre.
Jag ställde mig bredvid henne och kollade ut på scen.
Justin kom upp på scen och började sjunga. Det fick mig att le. Det kändes som det var en evighet sen jag såg Justin stå på scen och sjunga.




Förlåt för det korta kapitlet ;)
Men ni får fler i helgen.

Snälla, sprid vidare bloggen ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0