You have changed my life forever - Kapitel 45

"Det gör inget, Em" sa jag och skratta.
"Åh, nu börjar det" sa Em glatt och gick så hon kunde se scenen lite bättre.
Jag ställde mig bredvid henne och kollade ut på scen.
Justin kom upp på scen och började sjunga. Det fick mig att le. Det kändes som det var en evighet sen jag såg Justin stå på scen och sjunga.




Efter några låtar hörde jag Justin säga.
"Min underbara, Chloé har varit borta ett tag, men nu ska ni få chansen att få se henne sjunga igen" jag hörde även hur han små skrattade glatt.
Jag gick ut på scenen och möttes av skrik. Jag log och vinkade mot publiken.
"Hey.. Jag har saknat er" sa jag och skrattade och log.
Musiken startade och jag började sjunga.
När låten var slut ställde sig Justin bredvid mig och höll ena armen runt min midja.
"Så Chloé. Eftersom du inte varit med på några konserter ska du få sjunga dina duetter med M.J.W.T. Och så ska du jag inte fortsätta turnén med oss"
Jag vände mig om och såg Matt och dom andra komma upp på scen. Domm kom fram till mig och kramade mig.
Jag log.
"Okej, då kör vi!" sa jag högt.
Musiken började. Åhh.. vad jag saknat det.
Nu kom jag oxå på att jag ska till Sunset records imon för att börja spela in min första skiva.
Så sjukt fantastiskt.
När jag sjungt duetterna gick jag av scenen och möttes av en super glad Em.
"Fan va bra du var" sa hon och kramade mig.
"Aw.. tack Em" sa jag "Men jag vet att du oxå kan sjunga lika bra"
"Nej ! herregud, det gör jag inte" sa Em. "Men du är grym"

När konserten var slut kramade jag Justin länge. Eftersom jag och Em skulle åka hem. Caitlin, Ryan och Chaz bestämmde sig för att fortsätta att följa med på turnen. Okej, men visst lämna mig ensam elr nåt ?
Vi sa hejdå och åkte sedan hem.
När vi kom hem satte vi oss i soffan i vardagsrummet.
"Asså, jag kan inte fatta att jag tillbringat tre dagar med Justin Bieber" sa Em, elr hon skrek mer.
Jag sa inget, jag bara skratta.
"Men är du inte ledsen att han är på turne nu då ?" frågade Em.
"Nej, det är ganska lugnt. Jag måste vara här om nåt händer med mamma och pappa" sa jag.
Men jag tyckte det var skit att Justin var på turné och jag inte kunde följa med honom.
Jag lutade mig bakåt i soffan och blundade.
Allt jag såg var Justin, uppe på scen. Han log stort och sträckte ut handen mot mig.
Sedan blixtrade det till och jag såg dagen allt hände. Olivia och Sarah..
Jag satte mig upp med ett ryck. Em hade somnat bredvid mig i soffan. Jag ville inte sonma igen, inte efter den drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0