You have changed my life forever - Kapitel 46

Jag lutade mig bakåt i soffan och blundade.
Allt jag såg var Justin, uppe på scen. Han log stort och sträckte ut handen mot mig.
Sedan blixtrade det till och jag såg dagen allt hände. Olivia och Sarah..
Jag satte mig upp med ett ryck. Em hade somnat bredvid mig i soffan. Jag ville inte sonma igen, inte efter den drömmen.




Även om jag inte ville så somnade jag ändå efter en stund.
Men jag sova inte länge förrän jag vaknade igen.
Jag ställde mig upp och kollade snabbt på Em som fortfarande sov.
Jag gick ut ur vardagsrummet och gick ut ur huset. Jag kollade mot Justin hus. Om han varit hemma så skulle jag gå och knackat på. Men nu var han ju på turné. Jag gick till runt mitt hus till baksidan och satte mig i en solstol.
Jag tittade upp på himlen. Den var mörk och det var för mycket moln för att man skulle kunna se alla stjärnor.
Efter ett tag var jag så trött å att jag somnade på solstolen.
Jag vaknade när det blev ljus. Jag satte mig upp och kollade mig trött omkring.
Jag reste mig ur solstolen och gick runt huset igen och gick in.
Em satt vi köksbordet. Hon kollade på mig.
"Oh my gosh, Chloé !" skrek Em och kramade mig. "vart har du varit ?"
"På baksidan" sa jag trött.
"Vad gjorde du där nu ?" frågade hon.
"Är du min mamma elr nåt ?" sa jag och skrattade "Jag kunde inte somna så jag gick ut och satte mig på en solstol, så somnade jag"
"Du är konstig du" skrattade Em.
"Du med" skrattade jag.
"Men vad ska vi göra idag då ?" frågade Em.
"Tänkte åka till studion och kolla på mina låtar" sa jag.
"Åh, va kul !" sa Em.
Vi satte oss och åt frukost. Sedan tog vi på oss jag tog på mig, en kjol, en t-shirt och en jacka(kavaj).
"ska vi åka elr?" frågade jag när vi var klara med sminket och håret.
"Visste" sa Em och vi gick ner.
Vi åkte till studion.
"Nemen hej tjejer" sa Clark när vi kom.
"Hejhej" sa em.
"Hej" sa jag "Jag skulle gärna vilja kolla på mina låtar"
"Ja.. jag skulle faktiskt precis ringa dig om det" sa Clark "Jag kommer snart"
han gick till sitt konstor och kom ut med en punt med papper och en skiva i sin hand.
Jag kollade på låtarna. Det var 12 stycken. dom var helt perfekta.
"Detta är demo skivan. Asså, melodierna" sa Clark och skrattade.
Han satte på skivan.
"Det är grymma !" sa jag glatt.
"Kul att du gillar dom" sa han "Vi tänkte börja spela in imon"
"Det blir toppen" sa jag.
Jag kan inte fatta att jag snart släpper ett album. Tänk om jag aldrig hade flyttat till Atlanta. Tänk om jag aldrig träffat Justin elr någon annan av mina underbara vänner här. Du skulle jag väll ha ett normalt liv i New York.
När vi sedan kom hem igen kunde jag inte sluta prata om mitt nya album.
Jag längtade verkligen efter att det skulle bli mörkt så jag kunde gå och lägga min och vakna upp och veta att jag ska spela in mitt första album.

FÖRLÅT ! För den dåliga uppdateringen. Men jag har sjukt mycket i skolan just nu. Så du måsten jag lägga bloggen åt sidan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0