You have changed my life forever - Kapitel 47

Jag kan inte fatta att jag snart släpper ett album. Tänk om jag aldrig hade flyttat till Atlanta. Tänk om jag aldrig träffat Justin elr någon annan av mina underbara vänner här. Du skulle jag väll ha ett normalt liv i New York.
När vi sedan kom hem igen kunde jag inte sluta prata om mitt nya album.
Jag längtade verkligen efter att det skulle bli mörkt så jag kunde gå och lägga min och vakna upp och veta att jag ska spela in mitt första album.




"Vad tänker du på ?" sa Em.
"Varför undrar du ?" frågade jag.
"För du sitter och små ler" skrattade Em.
"Ne, men jag bara tänkte på att jag ska spela in mitt album imon såklart" sa jag.
"Aha, självklart" sa Em. Hon var nog lite trött på mitt tjat om mitt album.
Men vem skulle inte hålla på om prata om det hela tiden om det var ens chans att bli känd.
"Ska vi sova ?" frågade jag efter ett tag "jag är as trött"
"Ja, jag med. Men vad sägs om att sova i våra sängar i natt och inte i soffan och i en solstol på baksidan" skratta EM.
"Bra idé, Em" sa jag och skratta.

Lite senare låg vi i våra sängar. Em hade somna så jag smsade Justin.
"Hej, älskling, vad gör du ? ♥" skrev jag. Jag fick ett snabbt svar.
"Hej Shawty, jag saknar dig ♥ du då ?" skrev han.
"Saknar dig med ! ♥ Hur går turnén ?" svarade jag.
"Det går bra. Men inte lika bra utan dig ♥"
"Aww.. jag önskar att jag kunde vara med ♥" svarade jag. Sedan somnade jag med min mobil i handen.
 Nattens dröm bestod inte av de hemska mannen. Min dröm var om hur mitt liv skulle kunna se ut om ngåra veckor eller månader. 

När jag vaknade på mogonen var klockan 9. Em sov fortfarande. Jag kollade på min mobil. Jag hade fått ett sms från Justin och ett fran Clark. Till Justin svarade jag bara att jag hade somnat. På smset från Clark stod det:
"Hej Chloé. Kan du komma in kl 10.30 idag, så börjar vi på skivan ?"
"Självklart" svarade jag bara. Jag ville inte väcka Em så jag gick ner och åt frkost.
När jag kom upp igen gick jag in i min walk-in-closet och tog på mig en rosa kjol och en grå tröja.
Jag borstade tänderna, sminkade mig och fixade håret.
Sedan skrev jag en lapp till em.
"hejj Em. Jag åkte till studion, bara så du vet. Du får komma om du vill"
Sedean tog jag min mobil och väska och åkte till studion.
När jag kom dit tog Clark fram låtarna.
"Ja, Chloé. Vilken låt tycker du vi ska börja spela in ?" frågade han.
"hm.. ja du, 'forever' ?" sa jag.
"Bra val, Chloé" sa clark och skrattade.
Jag fick gå in i ett rum och ta på mig ett par hörlurar. Jag hade texten till "forever" framför mig.
Clark gjorde ett täcken och musik starta och jag började sjunga efter ett par sekunder.
När jag sjunga en bit på låten blev allt fel och jag fick börja om.
Jag fick sjunga om den flera gånger innan den blev bra.
"Där satt den" sa Clark när låten blev bra. "Skav i ta en lite rast nu elr?"
"Visst" sa jag. Jag satte mig i soffan. Just då kom Em.
"Nemen hej Em" sa jag och log.
"Hej. Hur går det ?" sa hon och log.
"Det går bra, jag spelade ju in min första låt, "Forever"" sa jag.
"Grymt, kan man få höra elr ?" sa Em.
"Självklart" sa Clark och satte på låten. Det lät bättre än jag trodde.
"Den är ju skit bra, Chloé" sa Em och kramade mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vrf skorvar du / ni inte för den e ju super braa !

2011-02-01 @ 09:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0