You have changed my life forever - kapitel 29

En annan tjej frågade:
"Varför är du med på turnén ?"
"Jadu, det märker du kanske lite senare" sa jag. När soundchecket var över gick vi av scen och vi fick gå och byta kläder till dom vi skulle ha under konserten.
Efter ett tag skulle konserten börja, jag fick en snabb kyss innan Justin skulle börja.



Dagen efter konserten satte vi oss på bussen igen och åkte vidare till nästa stad.
Där skulle Justin bara ha en konsert.
När vi kom fram gic vi alla ut från bussarna.
"Ja, men vad ska vi göra idag, innan vi ska till arenan ?" frågade jag.
"Ja, måste i väg och göra lite grejor" sa Justin, jag nickade och han gick in i en bil som åkte bland bussarna och den åkte i väg.
"Okej, men vad ska vi göra då ?" frågade jag och kollade på Caitlin, Ryan och Chaz.
"Jag har ingen aning" sa Ryan och kollade runt.
"Men vi kan väll gå runt och kolla lite, så kan vi se vad det finns att göra" sa Caitlin.
Jag, Ryan och Chaz nickade och vi började gå längs den stora gatan.
Vi satte oss tillslut på ett café för vi var för trötta för att gå mer.
Två tjejer kom fram till oss.
"Åh, hej, är inte du Justin Biebers flickvän, Chloé Moore ?" sa den ena tjejen och log väldigt stort mot mig.
"Hej. Jo, det är jag." sa jag och försökte le tillbaka, men det var nåt med hennes leende som gjorde så att jag inte riktigt kunde le tillbaka.
"Ni är ju verkligen så söta ihop" sa den andra tjejen överdrivet, jag hörde ironin i rösten.
"Nemen, va gulligt av er" sa jag, men självklart menade jag det inte eftersom dom inte menade vad dom sa.
Dom skrattade lite.
"Asså, säg bara vad ni vill säga än att stå här och säga falska saker" sa jag och log.
Båda tjejerna blev väldigt förvånade och fick inte fram ett ord.
"Nemen va bra då, då kan ni ju gå, så kan jag och mina kompisar få vara ifred" sa jag.
Dom mutrade lite för sig själva och vände sig om och gick. Men innan dom gick ut så vände sig den ena om och sa:
"Jag hoppas verkligen Justin dumpar dig. Jag förtjänar honom så mycker mer än dig" sedan försvann dom ut från caféet. Vi började skratta.
"Vad var deras problem då ?" skrattade Chaz.
"Jag har ingen aning, men dom var verkligen inte ett fan av mig" skrattade jag.
Efter ungefär en timme var vi tillbaka vi bussarna utanför arenan. Caitlin, Chaz och Ryan satt utanför och solade. Jag satt inne och kollade lite på tv. Det var nöjesnytt. Jag kan inte säga nåt annat än att median får ut nya saker på tv:n och i tidningen väldigt snabbt.
Dom pratade lite om KimKardashian och några andra. Sedan började dom prata om Justin. Jag skruvade upp volumen och öppnade fönstret.
"Hallå, det är nåt om Justin på tv, om ni vill se asså ?" sa jag till dom andra som satt utanför. Dom sprang in.
Dom berättade om att Justin tillbringat dagen med Selena Gomez, dom sågs lämna en restaurang efter lunch, hand i hand. När dom slutat prata om Justin stängde jag av tv:n. Dom andra kollade på mig.
"Det är säkert inget" sa Ryan och log mot mig.
"Ne, du kan vara lugn" sa Chaz.
"Men han kunde ju i alla fall ha varit ärligt och sagt att han skulle träffa Selena Gomez och äta på restaurang med henne" sa jag och kollade ner i marken. Jag la mig ner i soffan och la en kudde over mitt ansikte.
"Jag skulle ju liksom inte förbjudit honom att träffa henne om han sagt det ? Elr vad tror han ?!" sa jag.
"Men han förklarar säket när han kommer tillbaka" sa Caitlin och försökte lugna ner mig.
"Javisst, eller så rymmer han med Selena så slipper han mig !" sa jag högt.
"Men han skulle aldrig göra nåt elak mot dig, Chloé" sa Chaz.
"Vem vet.. Men visst, låt honom fångas på bild med hur många andra tjejer som helst, vem bryr sig ?!" sa jag.
"Du ?" sa Caitlin försiktigt som om hon inte riktigt var säkert på vad hon sa.
Jag satte mig upp och tog bort kudden från ansiktet.
"Ja, såklart jag bryr mig. Han är ju min pojkvän !"
"Ja, men han förklarar säkert när han kommer tillbaka" sa Ryan.
"Ja, men vem vet när han kommer tillbaka" sa jag.
"Till hans konsert ?" sa Chaz.
Jag kollade på Chaz och skrattade.
"Nehe, tror du verkligen det ?"
Caitlin och Ryan skrattade oxå och sedan började även Chaz att skratta.
"Vad skrattar ni åt då ?" sa en röst, från någon som just måste ha kommit in i bussen.


Vad tyckte ni om kapitlet ? :)

Sprid gärna vidare bloggen :)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

guu va bra, längtar till fortsättningen!! <333

2011-01-03 @ 23:36:52
Postat av: Anonym

Awesome! mer idag! :D

2011-01-03 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0