You have changed my life forever - kapitel 28

"Okej, jag tänkte på dig" sa jag och log och kysste honom.
"Tänka sig att jag visst det" sa Justin och skratta.
Vi la oss ner i min säng och somnade tillslut.



När jag vaknade näste morgon låg Justin fortfarnade i min säng, han kollade på mig med ett stort leende på läpparna.
"Hej" sa jag trött.
"Hej på dig" sa Justin glatt.
"Va du va pigg då" sa jag och skrattade.
"Självklart, och det är du oxå om en stund, för vi ska på picknick" sa Justin och log stolt.
"Nej, va gulligt" sa jag och skratta. "Kom du på det själv, eller hjälpte Caitlin dig ?"
Justin kollade lite surt på mig men log sedan.
jag skyndade mig att duscha, sedan tog jag på mig kläder, en söt vit klänning med blommor på, ett par svarta skor och en super snygg hatt. Jag sminkade mig och fixade håret innan jag tog en vit väska och min mobil och gick ut ur rummet.
Justin satt i soffan och kollade på tv.
"Ska vi gå ?" frågade jag.
"Självklart" sa Justin och reste sig ur soffan.
Vi gick ut ur hotellrummet och gick in i hissen.
När vi kom ut från hotellet sprang det runt lite paparazzis och tog lite foton på oss.
Men vi brydde oss inte säskillt mycket, för det var itne säskilt mycket att ta foto på.
Efter vi gått ett tag kom vi till en park. Vi satte oss i på gräsmattan, som faktiskt nästan redan var full med andra personer som skulle ha picknick, va gulligt ändå.
Vi satt där en lång stund. Vi bydde oss inte om alla paparazzis som sprang runt och störde alla andra bara för att få ett bra foto på oss.
"Tänkte du inte på att väldigt många skulle se oss elr ?" frågade jag och skratta.
"Ne, faktiskt inte" sa Justin och skratta.
Efter en stund hörde jag skrik komma närmare och närmare. Jag kollade snabbt omkring och såg ett stort gäng tjejer komma mot oss.
"Eh.. Justin, vad ska vi gö, ska vi springa elr vill du skriva autografer ?" frågade jag.
"Chloé, du vet att jag inte vill svika mina fans, så några autografer får det bli, sedan går vi till arenan och har genrep" sa Justin och ställde sig upp. När tjejerna kom fram till Justin backade jag några steg och ställde mig så att jag inte var i vägen.
Men jag blev lite förvånad när några av tjejerna även ville ha min autograf.
När sedan alla tjejer hade gått började vi gå bort mot arenan för den låg väldigt nära parken.
När vi kom dit var redan alla där.
"Hej, var har ni varit ?" frågade Caitlin.
"Hej, men vi var ju på picknick" sa jag.
"Ja, men jag trodde inte ni skulle vara borta så länge" sa hon och skratta.
"Ne, men det tog ett tag för Justin att skriva ett gäng autografer med ett massa tjejer runt sig" sa jag och skrattade.
Justin gick upp på sen och började sjunga. Jag fortsatte at prata med Caitlin.
Det var inte längre så långt kvar innan konserten och vi var tvungna att gå backstage. Efter ett tag skulle Justin ha soundcheck. Han lät några tjejer ställa frågor.
En var:
"Justin, är Chloé Moore din flickvän ?"
Då svarade Justin:
"Ja, det är hon. Hon är faktiskt här. Hon är backstage. Ska jag ta in henne på scen ?" sa Justin och skrattade.
Jag fick gå in på scen och se alla tjejer som kommit.
Jag vinkade lite och ställde mig sedan bredvid Justin.
"Någon som vill fråga Chloé nåt" frågade Justin. "Ja, du" tillade han och pekade på en tjej i publiken.
"Chloé, är du tillsammans med Justin bara för att bli känd"
"Ne, jag träffade Justin, och började gilla honom långt innan jag spelade in duetterna med M.J.W.T." sa jag.
Hon som frågade mig ställde snabbt en fråga till.
"Men hur träffade du M.J.W.T då ?"
Jag kollade på justin och han nickade och log.
"Det är ganska pinsamt, men det är faktiskt väldigt kul, så ni får gärna skratta åt det" sa jag och skratta. "Jag var på bio med Justin, så kom några tjejer och ville ha autografer och ta foton, så då gick jag ut från bio salongen efter som filmen ändå inte skulle starta på ett tag. Så skulle jag gå in på toa för att kolla hur jag såg ut i håret och så. Men så märkte jag att jag gått in på killtoan. Så när jag satt på en bänk utanför kom Matt och satte sig bredvid mig och påminde mig om vad jag just gjort, sedan satt vi där och pratade en stund och jag fick hans nummer. Men då visste jag inte att han hade ett band. Och sedan några dagar senare eller så följde jag med Justin till New York, men så hände det en sak där så jag åkte hem igen och träffade Matt och hans vänner, och det råkade jag sjunga för Matt och Matt gillade det och så var jag tvungen att sjunga för dom andra och ett tag senare så spelade vi inte låtarna." sa jag och skrattade lite. "Så jag gissar att jag hade tur som både träffade Justin och sedan träffade Matt"
En annan tjej frågade:
"Varför är du med på turnén ?"
"Jadu, det märker du kanske lite senare" sa jag. När soundchecket var över gick vi av scen och vi fick gå och byta kläder till dom vi skulle ha under konserten.
Efter ett tag skulle konserten börja, jag fick en snabb kyss innan Justin skulle börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0