You have changed my life forever - kapitel 35

"Kanske inte, men du har spelat in två duetter med ett band som har blivit mycket mer känd på senaste tiden och du har sjungt med Justin Bieber" sa hon.
"Okej då" sa jag och skratta.
När vi var helt slut gick vi hem. Vi satt upp på mitt rum och pratade ända tills vi båda somna.





Nästa morgon blev jag väckt av min faster.
"Chloé, du har besökare" sa hon.
"Okej." sa jag och blundade igen.
"Du kasnke ska gå ner till dom" sa min faster.
"Hm.. ne.. inte nu.. Jag är för trött" sa jag och drog täcket över huvudet.
"Säker på det ?" frågade hon.
"Mhm.." sa jag och tittade upp från täcket.
"Så ska jag bara be dom gå då eller ?"
"Jag vet inte" sa jag och försökte somna om.
Min faster gick igen. Äntligen, tänkte jag.
Men då hörde jag någon gå i trappan, eller det lät som fler.
Men jag brydde mig inte. Jag var så trött. Någon puttade lite på mig för att jag skulle vakna.
Men jag struntade i att öppna ögonen. Det var väll ändå bara min faster som skulle försöka få mig att gå ner.
Men när jag kände att någon kysste kollade jag.
Det var Justin som satt och kollade på mig med ett stort, sött leende.
När jag såg honom var jag inte länge trött jag satte mig upp i sängen och kramade Justin.
"Hej" sa jag glatt.
"Hej på dig" sa han "Ville du inte träffa mig och dom andra eller ?" tillade han och skratta.
"Jo, men jag visste la inte att det var ni. Du är la på turné ?" sa jag.
"Ja, men jag har paus i tre dagar, sen ska jag ha en konsert inte så långt här ifrån" sa han.
"Va bra" sa jag och kysste han.
Jag reste mig upp ur sängen och gick bort till Caitlin, Ryan och Chaz som stod i dörröppningen och kramade dom.
"Hej" sa Caitlin glatt.
"Ehm.. hej.. men du ? Vem är den andra tjejen ?" sa Chaz och pekade på Em som fortfarande sov.
"Det är Emmy, min kompis från New York" sa jag.
"Aha" sa Chaz.
Jag vände mig mot Justin. "Ehm.. så ja, jag gissar att hon nog vaknar snart, bara så du vet Justin. Hon älskar dig."
"Okej, så du menar att jag ska springa och låsa in mig på toan då ?" sa Justin och skratta.
"Ne.. Men du kan få väldigt många kramar" sa jag och skratta.
"jaja, men det överlever jag nog" sa Justin och gav mig en kram.
Sedan hörde man någon skrika och alla vände sig och kolla på Em.
Jag släppte Justin, men han höll kvar en av hand armar runt min midja.
"Go morgon" sa jag och log.
"Go morgon" sa dom andra fyra i kör.
"G..go morgon.." sa Em och stirrade på Justin.
"Em, ta det lugnt. Justin är en vanligt människa precis som vi" sa jag och skratta lite.
"Men... Det ör Justin Bieber" sa Em.
"Jag är inte farlig på nåt sätt, ska du veta" sa Justin och skrattade och log sedan mot Em.
Justin släppte sedan mig och gick fram till Em och gav henne en kram.
Sedan ställde han sig bredvid mig igen.
Efter ett tag hade Em lugnat sig och börja prata med dom andra.
"Ska vi gå ner och äta frukost ?" frågade jag efter ett tag.
"Jaa" sa Em "Jag är sjukt hungrig"
"Okej, då äter vi" sa jag.
Vi gick alla ner och satte oss i köket, jag plockade fram saker och vi började äta.
"Asså, jag kan typ fortfarande inte fatta att du är här" sa jag till Justin och skratta.
Justin skrattade bara och kysste mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome, mera! :D

2011-01-07 @ 23:43:26
URL: http://belieberworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0