You have changed my life forever - kapitel 36

Vi gick alla ner och satte oss i köket, jag plockade fram saker och vi började äta.
"Asså, jag kan typ fortfarande inte fatta att du är här" sa jag till Justin och skratta.
Justin skrattade bara och kysste mig.




När vi suttit i köket ett tag hörde jag hur min mobil ringde på övervåningen.
"Jag kommer snart" sa jag snabbt och sprang upp på mig rum.
Jag kollade på mobil. Det var ett nummer som jag verkligen inte kände igen.
"Hej" sa jag.
Jag hörde en mans röst i min mobil.
Han presenterade sig som Clark Smith och ha sa att han hade skivbolaget Sunset records (Nej, jag vet inte om det finns eller inte, jag bara tog nåt ;)).
"Så..." sa  Clark. "Vi här på Sunset records har lyssnat på dina duetter med M.J.W.T, och även kolla på några klipp när du sjunger overboard med Justin Bieber och vi tycker du är grym"
"Okej, tack" sa jag.
"Så vi undrar om du kan åka till vår studio, så kan vi kasnke skriva ett kontrakt med dig. Låter det bra ?" frågade han.
"Det låter skit bra" skrek jag nästan.
"Okej, men va bra." sa han och skratta. Sedan sa han adress coh telefon nummer. Det som var bra var att studion inte låg så långt bort. Den låg inn i centrum.
När jag lagt på sprang jag ner igen med ett stort leende på läpparna.
alla kollade på mig
"Vem var det ? Vad har hänt ?" frågade Em.
"Asså, ni kommer inte fatta. En man, Clark Smith ringde från Sunset records och ville skriva kontrakt med mig" skrek jag.
"Åh, jag har hört att dom är ganska stora, Sunset records, dom gör väldigt mycket bra saker till stora kändisar" sa Chaz.
Justin kom fram till mig.
"Grattis älskling" sa han och kysste mig. Jag slog armarna om honom och kramade honom.
Vi satt sedan och prata hur känge som helst om samma samtalämne, och gissa vad det var ?
Att jag skulle få ett skivkontrakt.
Sedan efter ett tag gick vi in till vardags rummet och satte på en film.
Det blev "the life before her eyes".
När filmen var slut kollade jag på dom andra.
"Okej, vad ska vi göra nu då ?" frågade jag.
"Jag tycker vi ska gå till stranden, klockan är ju lixom bara lite över 1, och jag måste hinna sola lite" sa Em och skratta.
"Men det låter som en bra ige" sa Caitlin och skrattade hon med.
"Ja, helt klart" sa jag.
Sedan kollade vi på killarna.
"Vad tycker ni då ?" frågade jag.
"Ja, men det kan vi ju göra" sa Chaz och Justin och Ryan nickade.
"Okej, men ska vi ses här om en stund igen ?" fråga Caitlin.
"Självklart" sa jag. Caitlin, Ryan, Chaz och Justin gick för att hämta badkläder.
Jag och Em sprang upp till mitt rum.
Jag tog på mig min svarta bikini med blommor på, sedan tog jag på mig ett par short och ett linne över och tog mina pilot-solglasögon.
Em var redan klar.
Vi tog två handdukar och gick sedan ner och väntade på dom andra.
När alla hade kommit efter ett tag gick vi till stranden.
När vi kom dit la vi ner våra handdukar på sanden. Jag tog av mig shortsen och linnet och la mig ner. Caitlin och Em låg bredvid mig. Justin, Chaz och Ryan låg bredvid Caitlin några cm bort.
Efter ett tag ställde sig Chaz vid våra fötter.
"Hur kan ni sola så länge ?" sa han och skrattade.
"Vadå, vi har ju inte solat länge alls" sa jag och satte mig upp.
"Jo. Men vi drar och badar. Ska ni med eller är ni små badkrukor ?" skrattade Chaz.
"Vi är inga badkrukor" sa Em och ställde sig upp.
Jag tog av mig mina solglasögon och la dom på min handuk. Jag ställde mig upp och Caitlin gjorde detsamma.
Sedan gick vi alla ner till vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0