You have changed my life forever - kapitel 26

"Okej då" sa jag.
"Grymt" sa Chaz och skrattade.
"Men jag vet inte vad jag ska göra på scen" sa jag.
"Ne, kanske inte. Men vi har ganska lång tid att öva på det innan konserten, sen kommer det bara bli bättre och bättre för varje gång" sa Justin och log mot mig.
Ska jag verkligen stå på sen framför alla Justins fans ?




Efter ett tag så stannade bussen. Jag kollade ut genom ett fönster. Vi var utanför en stor arena. Det var nog där den fösta konserten skulle vara. Vi gick alla ut från bussen. Jag kollade min omkring, jag såg ett stort gäng tjejer länge bort. Jag hade rätt med min gissning att det var fans för så fort dom såg oss, eller Justin så började dom skrika och börja springa mot oss. Vi stod kvar och när dom kom fram till oss skrev Justin några autografer och tog lite foton innan vi skyndade in i arenan innan nästa gäng med fans kom, för då skulle vi bli fast utanför arenan hela dagen. När vi gick in i själv arenan där scenen skulle byggas upp kollade jag mig om kring, den var sjukt stor, och om några timmar ska jag stå på den. Jag kan inte fatta det.
När scenen var upp byggd och jag hade övat på overboard några gånger, var det dags för lite övning på scen. Okej, undra hur detta skulle gå, för mig då.
Men efter ett par gången på scenen med Justin blev det bra. Jag gick av scenen och satte mig med dom andra och lät Justin öva på resten av konserten.
Dagen gick hur fort som helst. Jag satt och pratade med Caitlin, Ryan och Chaz eller med Matt, Jay, Will och Tyler. Men då och då gick jag upp på scen för att sjunga.
Jag hade verkligen börjat få till det nu. Det lät bra, mycket bättre än vad jag trodde att det skulle.
När det var två timmar kvar till konserten gick vi backstage, bytte kläder och fixade oss.
Jag var super nervös, även om jag inte skulle sjunga förrän i mitten av konserten, minst.
Jag vet fortfarande inte när M.J.W.T  ska sjunga, Justin kommer bara säga det någon gång under konserten att vi ska sjunga, eller nåt. Bandet vet mer än jag.
När sedan konserten startade gick Justin in på scen och började sjunga.
Jag hörde hur alla tjejer som var där skrek, dom överröstade näst Justins sång.
Efter några låtar skulle jag in på scen. Jag nästan skakade för att jag var så nervös, men så fort jag såg allt och alla blev jag mycket lugnare och när jag såg Justin le mot mig blev allt mycket bättre.
Alla tjejer skrek fortfarande.
Justin berättade varför jag skulle sjunga och sa vem jag va, sedan startade musiken.
Jag började sjunga.
"It feels like we’ve been out at sea, ooh
So back and forth that’s how its seems, whoa
And when I want to talk you say to me
That if its meant to be, it will be
Whoaaa oh."
Allt kändes så bra när jag stod uppe på scen. Att se publiken, se hur Justin står och ler mot mig.
"So crazy in this thing we call love
The love that we got that we just cant give up
I’m reaching out for you tell me
Out here in the water and I"
Sen kom justin in på refrängen, tänk.. det var detta jag drömmde om inte för så länge sen. Att jag står bredvid Justin Bieber på en stor scen och sjunger.
"I’m overboard and I need your love
Pull me up
I cant swim on my own
Its to much
Feels like I’m drowning without your love
So throw yourself out to me
My life saver, life saver
Oh life saver
My life saver
Life saver
Oh life saver oh whoaa"
Efter ett tag var låten slut alla skrek och jag gick av scenen och Justin fortsatte med sina låtar.
Jag kan inte fatta att jag precis stod där uppe på scen och sjöng, det är något jag aldrig skulle klarat av för några månader sedan. Det är helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeraa!! :D

2011-01-02 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0